Home » Algemeen / other » Bedankje / Thank you card

Bedankje / Thank you card

 

Deze kaart heb ik gemaakt als bedankje voor een kennis. Ze had ons een kerstkaart gestuurd met flink wat tekst (wensen enzo) erop. We hadden haar adres niet en ze is een oude kennis van mijn ouders, dus we hadden er zelf niet aan gedacht om haar een kaart te sturen. Natuurlijk heb ik wel een kaartje teruggestuurd! / This is a card I made as a thank you for an acquaintance who sent us a christmas card with some long wishes & other text. We didn’t have her adress and she’s an old acquaintance from my parents, so we had not thought of sending her a card. Ofcourse, now I did🙂

Ik had ook nog veel plezier met het versieren van de envelop. De kaart heb ik vlak na de kaart voor m’n zus gemaakt, en de enveloppen heb ik ongeveer gelijk versierd, dus daarom kan deze je bekend voorkomen! Zelf vind ik dit kaartje wel leuk gelukt. / I had fun decorating the envelop as well. I made this card right after I made the card for my sister, and I decorated the envelops the same way, so it may look familiar! I think this card turned out pretty well.

Het is als volgt gemaakt: lichtpaars karton en lichtblauw, bestempeld met stempels van Christina Renee met merkloze inkt. Met een creatable van Marianne Design de sleutels gemaakt, waarbij ik er 1 bronskleurig heb geverfd. Met ponsjes bloemen uit geponsd en het hartje gemaakt met een paperpen karmijnrood. Met een Fiskars randpons zijn het lintje en de rand gemaakt. De envelop is bestempeld met stempels Springtime van my paper world. / Here is how I made the card: I took purple-ish and light blue cardstock, decorated with stamps from Christina Renee with ink without a brand. The keys are made with a creatable from Marianne Design from patterned paper. One of the keys is painted bronze. I punched out flowers, and made the heart of the flowers with a paperpen Karminered. With a Fiskars edgepunch I made the ribbon and edge. The envelop is decorated with stamps from My PaPer world “Springtime.”

It is always a little gift when someone took the time to comment, feedback is much appreciated. / Het is een klein cadeautje wanneer iemand een reactie achterlaat, feedback wordt gewaardeerd!

