Home » Algemeen / other » Gelukkig 2012! Happy 2012!

Gelukkig 2012! Happy 2012!

Gelukkig nieuwjaar allemaal! / Happy New Year!

Ik wens jullie een creatief, vrolijk, gezond en voorspoedig nieuw jaar! / I wish you all a creative, joyfull and prosperous new year!

Ik denk dat mijn zelfgemaakte kaarten nu wel zijn aangekomen op hun bestemming, dus kan ik ze ook plaatsen op mijn blog. / I think my handmade cards have arrived at their destinations, so I can safely show them here.
voor het eind van de week staan ze op het blog! / Before the end of the week they will be added!

 

It is always a little gift when someone took the time to comment, feedback is much appreciated. / Het is een klein cadeautje wanneer iemand een reactie achterlaat, feedback wordt gewaardeerd!

